Inicio

Máis de 3.300 empresas compostelás conseguen un dominio gratuíto en Internet grazas o acordo entre as Cámaras de Comercio e Pymes.com

É o primeiro directorio público da empresa no que se inclúen os datos de 1,5 millóns de compañías españolas

Pódese obter un exhaustivo informe financeiro, información á que só soen ter acceso bancos, compañías de telecomunicacións ou grandes corporacións

O primeiro directorio público da empresa española, PYMES.COM, xa está en marcha e nel integráronse as 3.363 empresas que conforman o tecido produtivo de Santiago de Compostela grazas ao acordo de adhesión que asinou a Cámara de Comercio, Industria, Servizos e Navegación de Santiago de Compostela. Desta maneira, por primeira vez, o conxunto das pemes de Santiago conta, de maneira gratuíta, cun dominio propio e unha presenza online dentro deste portal no que se inclúen os datos de 1,5 millóns de compañías españolas.

O portal PYMES.COM foi presentado hoxe polo presidente da Cámara de Santiago de Compostela, Jesús Asorey, e o conselleiro delegado de PYMES.COM, Sergio Ruiz, quen sinalou que este é “o primeiro directorio en España que ofrece unha absoluta fiabilidade dos seus datos, ademais de ser unha ferramenta estratéxica na toma de decisións de compra”.

Durante a presentación de PYMES.COM, o presidente resaltou a importancia de incorporar o tecido produtivo compostelán á economía dixital fomentando a súa presenza en Internet e aproveitando as vantaxes competitivas de PYMES.COM como canle estratéxica de comunicación e vendas.

Neste sentido, o conselleiro delegado tamén destacou que “a partir de agora calquera empresa de Santiago de Compostela, independentemente do seu tamaño e do sector no que opere, vai mellorar a súa visibilidade en Internet, ademais de ampliar a súa cota de mercado con novos clientes, tanto no ámbito local, como nacional e internacional, xa que pode mostrar os seus produtos e servizos dunha forma personalizada”.  Lembrou que no 78% dos casos a toma de decisión de compra pasa por Internet e o 58% das valoracións e opinións inflúen tamén na adquisición do produto e servizo.

Sergio Ruiz reiterou, ademais, que o obxectivo de PYMES.COM é converterse no portal de referencia na toma de decisión de compra. Para ese efecto, explicou que este portal ofrece dous servizos importantes para o usuario como son o Informe Financeiro da empresa e o Índice de Notoriedade.

Con respecto ao Informe Financeiro, o portal dá a posibilidade de poder consultar unha información á que só adoitan ter acceso empresas rexistradas como bancos, compañías de telecomunicacións ou grandes corporacións. Os datos contidos no informe proveñen de Asnef-Equifax, a maior e de mellor calidade base de datos de falta de pagamentos do noso país.

Estes datos relativos á identidade, contacto da empresa e a información sobre acredores e tipo de débeda, ademais dun scoring que indicará a posibilidade ou non de incumprindo de pago son entregados dunha maneira sinxela e visual, a cal permite unha fácil comprensión por parte do interesado sen que este teña que dominar conceptos técnicos sobre solvencia e liquidez.

Tal e como explicou Sergio Ruiz, “nunha ollada poderemos ver se a empresa consultada é un bo ou mal pagador desde os últimos anos ata o propio día no que se solicita a emisión do informe”. Aínda que existen informes financeiros na Rede, o de PYMES.COM diferénciase nesa predición de pago durante os próximos 12 meses.
 
Por outro lado, a obtención do Informe Financeiro non só se enfoca desde as potenciais relacións entre empresas, senón tamén desde a perspectiva de poder demostrar co informe a estabilidade e cumprimento en pagos do propio negocio.

En canto ao Índice de Notoriedade en Internet, de acceso público e gratuíto, reflicte, cunha valoración de 0 a 500, a popularidade dunha empresa, o seu nivel de presenza dixital así como a reputación percibida polos seus usuarios. Complétano máis de 25 parámetros e a súa actualización é instantánea. Este índice xa se atopa publicado en todas as fichas do portal.

Fiabilidade

Todo isto é posible grazas á Cámara de Comercio, como dinamizadora e catalizadora da demanda, facilitará xunto a PYMES.COM o crecemento en Internet de todas as empresas, completando así o rico tecido empresarial español do que este directorio é fiel reflexo. Trátase da práctica totalidade das sociedades mercantís españolas e os datos que ofrece este portal ofrecen a máxima fiabilidade, xa que parten de información contida en rexistros oficiais. Fiabilidade que se ve reforzada cando a empresa en cuestión que se estea consultando presente o selo PYMES.COM, que garante a actualidade e veracidade dos datos.

A xuízo de Sergio Ruiz “todo iso redundará en que as empresas poidan abrir tamén os seus negocios aos mercados internacionais”. Afirmou que “PYMES.COM nace como o primeiro directorio público da empresa española, pero, grazas ás Cámaras de Comercio que confiaron neste proxecto, vai ser a xanela ao mercado exterior para moitos pequenos negocios que ata agora non se o podían permitir”.

Neste senso, o conselleiro delegado anunciou que este proxecto se presentará tamén en distintos mercados iberoamericanos e europeos “para poder crear unha rede de confianza internacional entre as empresas”. As empresas deste directorio público teñen á súa disposición produtos con diverso grao de personalización, que lles permitirán despregar unha estratexia comercial e de posicionamento online á súa medida, conectándolles cos seus clientes e provedores.