Estudantes da USC visitaron o viveiro de empresas da Cámara de Comercio de Santiago

USCA empresa C&B Consultores relatou a súa experiencia emprendedora

A xornada está enmarcada no ciclo Os Xoves Emprende, en colaboración co programa Santiago Investors Support do Concello de Santiago

A Cámara de Comercio, Industria e Navegación de Santiago de Compostela organizou hoxe unha visita guiada ao viveiro de empresas do polígono de Costa Vella. Esta actividade, de orientación e sensibilización sobre o espírito emprendedor, organízase no marco das xornadas Os Xoves Emprende, en colaboración co programa Santiago Investors Support do Concello de Santiago. O secretario xeral da Cámara de Comercio de Santiago, Fernando Barros, e a responsable do viveiro de empresas, Rosa Cardeso, dirixiron esta visita programada para 45 alumnos dos Graos de Economía, Administración e Dirección de Empresas e Dereito da Universidade de Santiago de Compostela (USC).

A finalidade destas xornadas é contribuír ao desenvolvemento das cualidades personais relacionadas co emprendedor desde idades temperás, fomentar as iniciativas emprendedoras desde o ámbito educativo, potenciar os valores empresariais e informar, sensibilizar e transmitir a opción do autoemprego como unha alternativa digna e viable de traballo. As visitas guiadas ao viveiro de empresas permiten ao alumnado coñecer de primeira man o funcionamento da incubadora empresarial e os servizos que o departamento de Creación de Empresas da Cámara de Comercio presta aos emprendedores e empresarios da demarcación cameral.

Para pechar a visita, os alumnos asistiron a unha charla sobre a experiencia profesional dos emprendedores da empresa C&B Asociados, ubicada na incubadora empresarial. Explicaron ao grupo de estudantes como se inicia un proxecto emprendedor e o seu caso particular. C&B é unha consultoría laboral, fiscal e contable que ofrece un servizo de asesoramento integral á pemes, que inclúe a xestión básica para a elaboración de estudos económicos que axudan á toma de decisións. Xorde para cubrir as carencias detectadas nas asesorías de empresas tradicionais, que só se preocupan da presentación de modelos oficiais sen ter unha imaxe global do conxunto da empresa.